Var fan tog tiden vägen och vad fan gör den här fortfarande?

Ja, det undrar jag!!!

Trots att jag inte är gammal och gaggig än (iaf inte gammal...tja beror kanske på vem man frågar) tycker jag tiden går fruktansvärt fort. Det är nästintill omänskligt. Typiskt att samhället har gått framåt så att det finns massa att göra - man hinner ändå inte med en bråkdel av allt man vill göra.

Går jag och väntar på något här i livet får jag vänta en evighet. Hur fasen hänger det här ihop?

Jag lärde mig ju som liten att har du tråkigt går tiden långsamt och har du roligt går den fort. Nä, det spelar Ingen roll.

Jobbveckan går fort, jag hinner inte göra allt jag ska göra (och det är inte roliga saker), helgen går fort och då har jag ofta inte gjort ett piss.

Tid!? Ha, den existerar inte. Vi har bara blivit lurade!

Kommentarer
Postat av: Fire

Jag håller med dig helt! Jag har en kompis som är fysiklärare och som läser en himla massa forskning om typ allt. Nu har han intresserat sig för bl a tid och de främsta forskarna inom fysik har sällat sig till teorin att all tid existerar samtidigt (eller vad man ska säga). Skitkomplicerat men jag måste läsa lite om det jag med för det var otroligt intressant! Återkommer när jag vet mer. Kramar!

2009-03-28 @ 12:51:30
URL: http://firekick.blogg.se/
Postat av: teee

Ja gör det! Fråga om han har koll på meningen med livet också! :-) Eller så blir jag bara deprimerad över svaret, då jag inser att jag inte kan uppnå det ha ha.

2009-03-29 @ 21:24:37
URL: http://lifeofteee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0