Måste bara få klaga lite

Fy faaaaaaaaasen va ont foglossning kan göra! Ni som inte har det: GRATTIS!!!
Jag hade foglossning tidigt i graviditeten men sen har det varit ganska lugnt ett tag. Men nu kan jag inte sitta länge för vi människor är ju lyckligt lottade med att ha en svanskota. Det gör skitont efter att jag har suttit ett tag. Ska jag då försöka ställa mig upp kommer jag knappt upp. Då försöker jag sätta mig på sidan, men då får jag ont någon annanstans. Kul kul!

Jag var på två fester två kvällar i rad. Trevliga fester, men det var en pina för svanskotan! Jag kunde inte gärna bedöva det hela med alkohol heller.

Tyckte lite synd om mig själv... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0