Orka! Ovärt!

Kära facebookanvändare!

Jag är en facebookanvändare. Jag tycker det kan vara kul att ha kontakt med lite mer distanserade vänner och även nära vänner. Det är kul att kika på deras profiler, nya bilder för att hålla mig uppdaterad. Det jag dock inte gillar är alla vampyrbett osv. Jag vet att det är fler som tycker som jag och även har startat en grupp om att de inte gillar vampyrbett, zombies mm mm. Det är iofs lite småkul med dessa grupper. En smula sarkasm kastas på de vänner som har skickat dessa fåniga inbjudningar till en. Med glimten i ögat så klart! Jag gillar ju mina vänner ändå, men jag behöver inte gilla vampyrbetten för det.

Som ni kanske märkt, kära facebookanvändare, så har facebook ändrat layouten. Först fick man välja mellan den nya och gamla layouten, men inte längre! Fy sjutton va taskigt! Detta har dock gjort många, ja massor, användare upprörda. Kanske rentav hysteriska och nära bristningsgränsen. Det har startats flera grupper kring ämnet. Jag förstår deras upprördhet. Jag menar, det är ju så otroligt STORA förändringar som har skett, eller hur? Det går visserligen att skicka meddelanden, kolla på bilder, skriva på wallen till varandra men det är ju inte det viktigaste, eller hur? Hur kunde facebook göra en sammanslagen uppdatering av det senaste som har hänt på ens sida? Varför är inte allt särskilt, det är ju såååå störande. Jag tror att jag måste gå längre än att bara starta en grupp om denna upprörande händelse. Jag kanske ska skicka ett vampyrbett till facebookskaparna (eller kanske det var det som hände innan de skapade den nya layputen). Det är ju i alla fall tur att DN har uppmärksammat händelsen mitt bland alla bankkriser runt om i världem. "Miljoner protesterar mot Facebooks nya layout!" Måste vara en sann facebookanvändare! Halleluja!

Nä, jag fattar fasen inte varför man måste starta så himla många grupper om ingenting. Då undrar ni varför jag skriver detta kanske? Jag blev bara lite full i skratt när jag läste artikeln i DN och kunde inte låta bli att göra mig löjlig. Jag tänker i alla fall inte starta en grupp på facebook. Det är ett som är säkert. "Orka!? Ovärt!?", som kidsen säger idag.

Bye bye! Be ware of the vampires!


Kommentarer
Postat av: h

tacka vet jag alla vi som hatar per gessle klappar nu klubben.

2008-10-06 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0