Beröm dig själv!

Efter att ha skrivit förra inlägget kände jag att jag skall hjälpa mig själv och andra på vägen till att ge sig själv komplimanger.

Fem positiva saker med mitt utseende.
Fem positiva egenskaper.

Jag börjar:

Utseende
1) Mina läppar trots mitt lilla ärr.
2) Där tog det stopp... eh mina ögon kanske
3) Eh...ibland rätt nöjd med helheten av ansiktet
4) Mina fötter när de är nybadade och filade
5) Nä gu va svårt det blev...att jag har ganska bevarade bröst efter en graviditet, men det beror nog på att de är små

Egenskaper
1) Envis - fast det är ju på gott och ont
2) Ibland ganska produktiv men tror inte det är ibland just nu...
3) Tycker jag har ett ganska bra analytiskt sinne gällande vissa områden
4) Kan sjunga rätt okej om jag är uppsjungen och nerverna är i schack
5) Anser mig sjäv ha god empati

Nu utmanar jag alla som läser min blogg och själva har en blogg. Har ni ingen blogg så skriv stort på kylskåpet!

Kommentarer
Postat av: Vic

Usch, det där är nog den svåraste utmaning nånsin. Kan man inte få lista sina fem favoritartister istället? Eller favoritböcker eller nåt sånt enkelt??

2008-11-08 @ 18:36:41
Postat av: Marie

Japp, den här utmaningen fixar jag fint, nemas probemas!

2008-11-08 @ 19:07:46
Postat av: Teee

Vic kan jag få ditt lösen? :-D

2008-11-08 @ 21:32:47
URL: http://lifeofteee.blogg.se/
Postat av: Vic

Ja det kan du få men jag mailar det i så fall, eller lämnar det på bussen kanske.

2008-11-08 @ 23:09:21
Postat av: Marie

Vilken tyck-om-dig-själv våg du har skapat! Fantastiskt ju!

2008-11-09 @ 17:35:45
Postat av: Vic

Håller med Marie!

2008-11-09 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0