7 hemlisar om mig

Blev utmanad av Märy att berätta sju hemligheter om mig själv. Är nog precis som Märy en person som inte har så mkt hemlisar men det finns några och då är det några utvalda som får höra om dem, så de kommer inte med här.

1) Har väldigt svårt att lita på människor. Det gäller nog mest om jag kan lita på vissa att de tycker om mig som den jag är. Något som ligger kvar sen barndomen antar jag då man bytte bästisar till höger och vänster, men jag fattade sällan varför kompisrelationen tog slut - eller så hittade jag på en där det handlade om att jag var dum i huvet.

2) Vill fortfarande bli skådis, men jag vill även bli sångerska, låtskrivare, författare, designer, lära mig spela gitarr, börja dansa igen...

3) Är ledsen över att mina närmsta vänner; de som jag har haft sen kring gymnasiet/sena tonåren, inte bor runt knuten. Saknar er!!! Särskilt nu när några har fått smått.

4) Gråter hur lätt som helst till filmer, böcker. Har nog lite för lätt att sätta mig in i hur andra människor känner sig. Kan inte vara sunt.

5) Härmar Märy här. Jag vill också tro på något, däremot är det svårt att hålla fast vid det när jag egentligen inte har upplevt något. Visst ibland har böner slagit in, men de kanske skulle slå in ändå. Vad vet jag? Men jag försöker tro för att jag vill få hopp om livet.

6) Ibland när jag har svårt att somna brukar jag fantisera om att jag levde ett liv som singel (måste tänka så annars känns det som att jag är otrogen), jobbade med något helt annat som förde mig till antingen USA eller England, och där träffar jag Jude Law. Ha ha, lite patetiskt, men han är både snygg, charmig och trevlig mot mig ha ha.

7) Jag har börjat spela piano igen; har ett piano hemma nu, men hinner dock inte öva så mycket så det går seeegt framåt.

Nu utmanar jag Linda och Boja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0